Drömmar och planeringar

Vem vill inte ha ett förhållande att minnas? Att ha ett förhållande som varar? En person man verkligen älskar på flera sätt, inte bara tycka om.

Jag har sen länge använt låtar för att visa vissa känslor för andra utan att säga dom istället. Bröllopssång..den ska förmedla kärlek till den andra personen. Fler som har funderat på en passande? Det är en av alla låtar jag har försökt få fram, den bästa till ett bröllop. Eller varför inte en låt för förhållandet? Vem säger att man måste gifta sig? Jag är nästan helt säker nu.. Donna Lewis - I love you always forever. Den person som får den tillägnad sig från mig är den jag verkligen älskar.

Det finns en som är på god väg men än är han inte 'den enda, den rätta, den eviga'.

sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0