Fotografering

Sen länge tillbaka har jag varit intresserad av foto..fånga ett ögonblick. Jag mer eller mindre satsade på att bli riktigt bra, men det är liite svårt när man inte har en snuskigt bra kamera. Systemkamera.. känns som om att jag har lyckats någorlunda i alla fall. Två bilder har kommit med i en tidning och en tredje kom till final tillsammans med 26 andra -ett antal hundra hade ställt upp.

Nu på siståne har det stått stilla..knappt någon fotografering, kändes mer som en pina. Idag, äntligen, fick jag tillbaka intresset igen. Beror det på sommarvädret? Verkar som det..sägs ju att man blir dämpad under vinterhalvåret pga den saknade solen. Förmodligen är det rätt. Det blev i alla fall ett antal kort på min katt smillan som vanligt, mamma och växter..det finns inte så mycket annat att ta kort på när man ligger ute på gräsmattan. Hemsidan kommer strax få några av dom nya bilderna :)

http://photographer.zoomin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0